Rozvrhování lidských zdrojů

Využijte naše algoritmy pro automatické přiřazení služeb a aktivit zaměstnancům. Získáte lepší rozpis, ušetříte čas a peníze, zlepšíte týmovou komunikaci a budete lépe informováni. Nástroje společnosti Merica jsou konfigurovány tak, aby respektovaly unikátní požadavky Vaší firmy. Merica přináší Vašim plánovačům výraznou úsporu času a Vaší organizaci vyšší efektivitu s on-line reporty podle zvolených výkonnostních ukazatelů KPI.

Přínosy rozvrhování lidských zdrojů

  • Redukce přesčasů a překážek v práci, využití fondu pracovní doby
  • Výrazná úspora času při tvorbě rozpisu
  • Využití pracovní doby zaměstnanců přiřazením vhodných aktivit
  • Zohlednění požadavků na volno
  • Spravedlivé a vyvážené přiřazení služeb a aktivit
  • Řešení operativních problémů
Získejte naše ověřené řešení